Cunniscenza basica nantu à a centrale elettrica esterna

Nta l'ultimi anni, l'alimentu di energia di almacenamiento d'energia ghjoca un rolu sempre più impurtante in u sistema di energia.Prima di l'alimentazione di l'almacenamiento d'energia, l'efficienza di u funziunamentu di u sistema di energia hè assai bassu.Avà cù u sviluppu di a putenza di almacenamiento d'energia, pò almacenà l'energia elettrica in a rete elettrica, riducendu cusì assai u costu di operazione di u sistema di energia è a contaminazione ambientale.Per u sistema di energia, una fonte di energia di almacenamentu di energia pò realizà trè funzioni: almacenamentu di energia, generazione di energia è cunsumu di energia.Perchè pò almacenà l'energia elettrica è hà una forte capacità anti-interferenza, hè diventatu un competitore maiò in u mercatu di energia di almacenamentu di energia esterna.
1 、 Principiu di l'alimentazione di l'energia
U fornimentu di energia di almacenamentu d'energia hè principalmente custituitu di trè parti: batteria di almacenamentu d'energia, batteria di almacenamentu di energia è batteria ricaricabile.A bateria di almacenamiento d'energia hè diversa da u generatore DC.Unisce a bateria di almacenamiento d'energia cù l'alternatore per ottene u scopu di almacenamiento d'energia.U principiu di funziunamentu di a bateria di almacenamentu di l'energia hè di rializà a ricuperazione di l'energia attraversu a scarica interna di a batteria.A ricuperazione di l'energia di l'alimentazione di l'almacenamiento d'energia pò aduttà parechje manere.
2 、 Utilizazione di l'alimentazione di almacenamiento d'energia
1. Modu di almacenamiento d'energia è cunsumu di energia: L'alimentazione di l'almacenamiento d'energia esterna pò cunnette direttamente u pacchettu di bateria di almacenamentu d'energia à u sistema di energia, per quessa pò esse usatu nurmalmente cum'è l'apparecchi ordinariu, è pò esse caricatu da u pacchettu di batteria di almacenamento d'energia. in ogni mumentu quandu hè necessariu.2. Tensione di almacenamiento d'energia: L'alimentazione di l'almacenamiento d'energia hè diretta direttamente da l'alimentazione AC in u stessu modu cum'è l'apparecchi ordinarii.Tuttavia, l'alimentazione di l'almacenamiento d'energia pò esse cumminata cù u trasformatore per furmà una unità di carica in l'equipaggiu di almacenamiento d'energia.3. Frequenza di l'almacenamiento di l'energia è l'usu di l'energia: Siccomu a freccia di travagliu di l'apparecchi ordinali di a casa hè di circa 50 Hz, a frequenza di l'almacenamiento d'energia è l'usu di l'energia hè di circa 50 Hz.4. Usu di a putenza di almacenamentu di energia: a pruvista di energia di almacenamentu pò esse generalmente usata per l'alimentazione di carica, a guaranzia di l'alimentazione d'urgenza è l'alimentazione in standby) è altri campi.U fornimentu di energia di almacenamiento d'energia hè largamente utilizatu in u sistema di energia per riduce l'impattu di a fluttuazione di u sistema è l'impattu per via di a so grande corrente (in generale sopra 1A) è a forma d'onda di tensione stabile.Power Bank per esterni FP-F200
3 、 Caratteristiche di l'alimentazione di almacenamiento d'energia
1. Small size: a pruvista di energia di almacenamento d'energia hè chjuca in grandezza è ligera in pesu, chì pò esse ridutta in dimensione è installata fora.2. Facile à aduprà: L'alimentu di l'almacenamiento d'energia adopta l'alimentazione DC è l'alimentazione AC, è solu deve mette u pacchettu di batterie in u dispusitivu per furnisce u putere.3. Alta efficienza: cum'è un dispositivu di almacenamentu d'energia, u fornitu di energia di almacenamentu d'energia hà una alta efficienza è pò salvà i costi di l'electricità.4. Alta flessibilità: paragunatu cù l'alimentazione convenzionale, l'alimentazione di l'almacenamiento d'energia hà e caratteristiche di u funziunamentu simplice è di mantenimentu è u costu di operazione bassu.5. Prutezzione di l'ambiente: u suminatu di energia di almacenamento d'energia hà una bona prestazione di assorbimentu d'onda è capacità anti-interferenza durante l'usu.Cusì hè populari cù i cunsumatori.
4, Casu d'applicazione di l'alimentazione di l'energia di almacenamiento in u sistema di energia:
1. U almacenamentu di l'energia di a centrale elettrica: attraversu u almacenamentu di l'energia, pò ottene un equilibriu efficiente trà a generazione di energia è u cunsumu di energia, assicurà u funziunamentu sicuru di a rete elettrica, è furnisce una garanzia per u funziunamentu cuntinuu è stabile di a centrale elettrica;2. L'almacenamiento d'energia di e novi centrali energetiche: l'usu di l'almacenamiento d'energia pò rializà u funziunamentu stabile di l'energia fotovoltaica, eolica è altre energia nova;3. Almacenamiento d'energia industriale: per certi imprese industriali pisanti, cum'è l'industria pisanti è l'industria chimica pisanti, a stallazione di stazioni di energia di almacenamentu d'energia hè una suluzione assai bona;4. L'almacenamiento di l'energia di a rete elettrica: aduprà a batteria è l'altri equipaghji di almacenamentu d'energia per facilità a tendenza di a tensione di u putere di l'utilizatori;5. L'applicazione di l'almacenamiento d'energia mobile hè una di e direzzione di u futuru sviluppu di l'almacenamiento d'energia mobile.


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022